Od 1997 roku specjalizujemy się w hydraulice siłowej, oferując usługi najwyższej jakości dzięki współpracy z najlepszymi producentami i ciągłemu rozwojowi.
Regulamin przyjęcia urządzeń do serwisu firmy HydroSerwis
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług serwisowych urządzeń hydraulicznych przez firmę HYDROSERWIS Rafał Kosakowski (zwaną dalej Hydroserwis)z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 136a 41-208.
- Klientem (zwanym dalej Zleceniodawcą) jest osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca urządzenie do wykonania usługi naprawy serwisowej.
- Potwierdzeniem zawarcia umowy o świadczenie usług serwisowych jest podpisany przez firmę Hydroserwis i Zleceniodawcę protokół przyjęcia urządzenia do serwisu, zwany dalejProtokołem Przyjęcia Urządzenia do Naprawy.
- Oddanie sprzętu do firmy Hydroserwis oraz złożenie podpisu na Protokole, oznacza akceptację niniejszego Regulaminu, stanowiącego zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
- Protokół jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z firmy Hydroserwis i musi on zostać zwrócony w przy odbiorze urządzenia. Pracownik Hydroserwisu ma prawo wydać sprzęt każdej osobie, która posłuży się oryginałem Protokołu. W przypadku zagubienia Protokołu dopuszcza się wylegitymowanie odbiorcy w celu wydania sprzętu.
- Firma Hydroserwis nie odpowiada za usterki zatajone lub niewymienione przez Zleceniodawcę podczas procesu przyjęcia sprzętu.
- Wydanie sprzętu następuje po zapłaceniu przez Zleceniodawcę wynagrodzenia za wykonaneusługi oraz innych kwot należnych w ustalonej wysokości.
- Złożenie zlecenia usługi serwisowej wymaga udostępnienia w dziale handlowym danych osobowych Zleceniodawcy zawartych w Protokole. Złożenie zlecenia serwisowego oznacza, żeZleceniodawca wyraża zgodę na przetwarzanie przez firmę Hydroserwis podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonychw niniejszym Regulaminie zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10. 05. 2018 r. o ochroniedanych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (w skrócie zwanego RODO).
- W przypadku żądania usunięcia danych osobowych z bazy firmy, unieważniana jest Gwarancjaze względu na brak możliwości potwierdzenia wykonania naprawy przez Zleceniobiorcę.
- Po upływie 10 dni roboczych od momentu zawiadomienia Zleceniodawcy ozakończeniu naprawy, w przypadku nieodebrania sprzętu, będzie naliczona opłata w kwocie 20 zł brutto za składowanie (magazynowanie) sprzętu. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu Hydroserwisu, nie zwalnia Zleceniodawcy z opłaty magazynowej przed wydaniem sprzętu.
- Po upływie 90 dni, nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela (Zleceniodawcę) w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawieart. 181 K. C., Serwis nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
- Na wykonane usługi firma Hydroserwis udziela 6 miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw. Wymienione w sprzęcie elementy mogą być objęte indywidualną gwarancją ich producenta (sprzedawcy). Gwarancja nie obejmuje zwykłych czynności regulacyjnych, zwykłego zużycia materiałów eksploatacyjnych.
- Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec niezapowiedzianej zmianie.
- Serwis zastrzega sobie prawo wysłania sprzętu lub jego elementów do serwisów zewnętrznych.
- Wszelkie niezgodności usługi serwisowej z umową muszą być zgłoszone niezwłocznie po wykryciu, nie później niż w ciągu 7 dni od daty stwierdzenia niezgodności. Uszkodzenia mechaniczne, muszą być zgłoszone niezwłocznie przy odbiorze sprzętu z serwisu.
- Po przeprowadzeniu diagnozy, firma Hydroserwis może zmienić kwalifikację naprawy zgłoszonej przez Zleceniodawcę jako „Gwarancyjna”.
- Naprawy gwarancyjne są wykonywane przez Hydroserwis nieodpłatnie z wyłączeniem przypadków określonych w warunkach gwarancji producenta lub wRegulaminie. FirmaHydroserwis zastrzega sobie prawo do nieuznania nieodpłatnej naprawy w ramach gwarancji jeżeli nastąpiła ingerencja w sprzęt, sprzęt został uszkodzony mechanicznie lub uszkodzenie jest następstwem eksploatacji w sposób niezgodny z przeznaczeniem sprzętu.
- Firma Hydroserwis ma prawo odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy pogwarancyjnej bezpodania przyczyny.
- Firma Hydroserwis zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania naprawy w przypadkubraku części zamiennych.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Zleceniodawcy nie naprawionego sprzętu o niecoodmiennych objawach aniżeli został przyjęty.
- W przypadku rezygnacji z naprawy i gdy Hydroserwis zakupił już wymagane do naprawy części, Zleceniodawca zostanie obciążony poniesionymi przez Serwis kosztami.
- Koszt diagnozy, gdy Zleceniodawca nie zdecyduje się na naprawę pozostawionego sprzętuw Serwisie, wynosi 70 zł netto za 1 rbg. Opłata jest pobierana w przypadku rezygnacji z naprawylub nie stwierdzenia usterki opisanej w Protokole.
- Sprzęt zostanie zdiagnozowany jedynie pod kątem usterki zgłoszonej przez Zleceniodawcęw Protokole.
- Czas wykonania naprawy uzależniony jest od dostępności części zamiennych i w szczególnych przypadkach może przekroczyć ustawowy termin.
- Zleceniodawca upoważnia Hydroserwis do przeprowadzenia na sprzęcie wszystkich niezbędnych czynności mających na celu wykonania diagnozy i naprawy, a w szczególności wymiany podzespołów.
- W przypadku gdy po przedstawieniu kosztorysu, w trakcie wykonywania usługi, okaże się że dalsza naprawa wymaga dodatkowych czynności lub części nie uwzględnionych w kosztorysie, Hydroserwis niezwłocznie poinformuje o tym Zleceniodawcę. W takim przypadku Zleceniodawcy przysługuje prawo do rezygnacji z naprawy po pokryciu dotychczasowychkosztów Serwisu.
- Inne płatne usługi świadczone przez Hydroserwis są wyszczególnione w cenniku usług dostępnym w dziale handlowym.